Telefoonnummer +31(0) 85 040 25 93
Totaal
€ 0.00 (incl. BTW)
excl. verzendkosten

Verzenden & Retourneren

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
In de regel duurt het 5 werkdagen. Helaas kunnen we hier niet nauwkeuriger zijn want de pakketten worden vanuit België verzonden. Je krijgt een bezorgbericht met track & trace code van onze pakketdienst zodra deze wordt opgehaald bij ons magazijn.

Bezorgen jullie ook buiten Nederland?
Bestellen kan je altijd en overal doen. Maar op dit moment kunnen wij je pakket alleen bezorgen op een adres in Nederland, België en Luxemburg.

Betaal ik verzendkosten?
Als je boven €39,95 besteld is dit inclusief verpakking, porto en transport. Bestel je onder €39,95 dan brengen wij € 4,95 handelings- en verzendkosten in rekening.

Hoe weet ik of mijn bestelling is verzonden?
Zodra je bestelling ons magazijn in België verlaat ontvang je een e-mail met verzend-bevestiging, alle relevante informatie en een Track&Trace code.

Ik heb een kapot of beschadigd artikel ontvangen. Wat moet ik doen?
Allereerst onze excuses, we vinden het echt heel vervelend als we onze klanten teleurstellen. Als je ons een e-mail stuurt met ordernummer en artikelnummer, en een foto toevoegt waarop de schade duidelijk te zien is, dan zal er zo snel mogelijk een nieuw artikel naar je toegestuurd worden. Aan de hand van de foto wordt besloten of het de moeite waard is om het beschadigde artikel bij jou op te halen.

Kan ik aangeven wanneer ik mijn bestelling afgeleverd wil hebben?  
Nee je kan niet aangeven wanneer je de bestelling geleverd wilt hebben. Als je contact met ons opneemt kunnen we wel atlijd kijken wat we voor je kunnen doen.

Welke verzendservice gebruikt Fish4Dogs?
We gebruiken GLS als verzendservice. Binnenkort volgen waarschijnlijk meer opties.

Deel :
© Fish4Dogs Benelux BV 2018

Privacy en Cookies