Winkelwagen
Totaal artikelen0
Nog te betalen€ 0,00
Afrekenen
  • Graan- en Glutenvrij
  • Hypoallergeen
  • Zonder kleur-, geur- en smaakstoffen

Verzending & retourneren

De wereld wordt steeds kleiner! Dat geldt ook voor het bezorgen van pakketjes. Na veel rekenen zijn we tot de conclusie gekomen dat we bestellingen het beste rechtstreeks uit ons Engelse magazijn kunnen versturen. 

Dat is goedkoper, en minder belastend voor het milieu. De pakketjes hoeven dan maar 1 keer verpakt en verzonden te worden. 

Dat betekent wel dat je bestelling er soms een dagje langer over doet. Maar dat is overkomelijk toch? Zeker als je weet dat het voor een goed doel is: een beter milieu voor jou en je huisdier. Voor ons allemaal eigenlijk. 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
In de regel duurt het 5 werkdagen. Helaas kunnen we hier niet nauwkeuriger zijn, het is immers internationaal transport en we moeten ook het water nog over. Wel krijg je een bezorgbericht met track & trace code van onze pakketdienst zodra deze wordt opgehaald bij ons magazijn.

Bezorgen jullie ook buiten Nederland?
Bestellen kan je altijd en overal doen. Maar op dit moment kunnen wij je pakket alleen bezorgen op een adres in Nederland & België.

Betaal ik verzendkosten?
Als je boven €39,00 besteld is dit inclusief verpakking, porto en transport. Bestel je onder €39,00 dan brengen wij € 4,95 porto in rekening.

Hoe weet ik of mijn bestelling is verzonden?
Zodra je bestelling ons magazijn in Engeland verlaat ontvang je een e-mail met verzend-bevestiging, alle relevante informatie en een Track&Trace code.

Ik heb een kapot of beschadigd artikel ontvangen. Wat moet ik doen?
Allereerst onze excuses, we vinden het echt heel vervelend als we onze klanten teleurstellen. Als je ons een e-mail stuurt met ordernummer en artikelnummer, en een foto toevoegt waarop de schade duidelijk te zien is, dan zal er zo snel mogelijk een nieuw artikel naar je toegestuurd worden. Aan de hand van de foto wordt besloten of het de moeite waard is om het beschadigde artikel bij jou op te halen.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn pakketje wordt bezorgd?
De pakketdienst levert rechtstreeks aan jou of laat, als je niet thuis bent, een kaartje met een code  in de brievenbus achter. Deze code kan je invullen op de website van DPD en daar kan je een ander bezorgadres, een goederen-afhaalpunt, of een nieuwe bezorgpoging  doorgeven. Ook kan de bezorger langs de buren gaan om het pakket af te geven.

Kan ik aangeven wanneer ik mijn bestelling afgeleverd wil hebben?  
Nee je kan niet aangeven wanneer je de bestelling geleverd wilt hebben. Als je contact met ons opneemt kunnen we wel atlijd kijken wat we voor je kunnen doen.

Welke verzendservice gebruikt Fish4Dogs?
We gebruiken DPD als verzendservice. Binnenkort volgen waarschijnlijk meer opties.