Winkelwagen
Totaal artikelen0
Nog te betalen€ 0,00
Afrekenen
  • Graan- en Glutenvrij
  • Hypoallergeen
  • Zonder kleur-, geur- en smaakstoffen

Bestellen van Fish4Dogs producten

Rijtje

Alle snacks en voeding van Fish4Dogs is te koop via deze website. Daarnaast zijn onze producten bij steeds meer fokkers en trimmers te koop. Binnenkort plaatsen we een overzicht van de verkooppunten op deze pagina. 

Moet ik een account aanmaken?
Ja. Zowel de zakelijke als de particuliere klanten hebben een account nodig om te bestellen. 

Waarom moet ik een account aanmaken?
De meeste klanten komen regelmatig op de site terug om onze producten te bestellen. Met een account heb je in dat geval een aantal voordelen:

  1. Je kan met 1 druk op de knop eerdere bestellingen opnieuw bestellen.
  2. Je PetPoints worden automatisch gespaard in je account
  3. In de Check Out kan je automatisch je PetPoints inwisselen voor kortingen
  4. Je kan meerdere afleveradressen opgeven.

Hanteert Fish4Dogs een minimum orderbedrag?
Nee. En ook geen maximum bestelwaarde. We brengen alleen verzendkosten in rekening als je bestelbedrag lager dan € 39,95 is. In  dat geval brengen we slechts € 4,95 in rekening.

Mijn kortingscode werkt niet. Wat kan ik doen?
Je account moet aangemeld zijn om de code te kunnen gebruiken. Zorg ervoor dat je de code precies overneemt en dat er geen spatie achter de code staat. Vergeet niet op het blauwe plusteken te klikken voordat je de bestelling afrond.

Is er toch iets fout gegaan met je bestelling of het toevoegen van je kortingscode? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Niet in alle gevallen. Heb je nog geen orderbevestiging ontvangen dan kan je de bestelling nog aanpassen. Heb je een orderbevestiging ontvangen dan is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren. Je pakketje wordt dan namelijk al ingepakt en verstuurd via DPD.

Kan ik mijn bestelling online volgen?
Jazeker! Zodra wij je bestelling aanmelden bij de bezorgdienst ontvang je van DPD per mail een track & trace code. Deze code is verwerkt in een URL. Als je in de e-mail op deze URL klikt kom je automatisch op de webpagina met jouw afleverinformatie.

Mijn bestelling is niet compleet. Wat kan ik doen?
Controleer eerst goed of je alle pakketten die op de verzend-bevestiging staan geschreven ook werkelijk ontvangen hebt. Als blijkt dat informatie op je pakbon niet overeenkomt met de levering stuur dan meteen een email naar klantenservice@fish4dogs.nl met je ordernummer en de ontbrekende producten. We sturen je dan uiterlijk de eerstvolgende werkdag de ontbrekende producten toe.